Kall natt....solig morgon.


God morgon....i natt har jag frusit. Vi satte inte på värmen i bussen i går kväll. Tyckte inte att det behövdes. Det gjorde det.....fråga mig! Jag har frusit som en hund. Men det är glömt nu. Dagen ser ut att bli kanon. Kaffet är klart, värmen på i maskinen och just nu kom P in i vagnen...kors i taket. Han tyckte att han skulle dra sitt strå till stacken!!!!Den här tiden på dygnet?! Det hör inte till vanligheterna kan jag tala om. Morgnarna brukar ju vara mina alldeles egna......Vi har en leverans på 50 munkar om någon timme. Det är Kris Siljan som undrade om vi kunde skänka munkar till deras öppet hus. Så, dom kommer och hämtar senare. Bilden är från marknadsområdet nu på morgonen. Hoppas på att kunna visa en bild från senare under dagen när det är smockfullt av knallar och besökare här. Nu är det frukost. Kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0