Lång dag utan blogg....

Nu så...är jag hemma en stund. Har varit till Falu lasarett med Rutan, å det gick fint det. Vi tog en räkmacka på cafeterian....smakade mera. Efter lasarettet hittade jag på P på stan och vi gick till Mickes gamla thai för att kolla in maten. Tja...det var okej. Hemåt i en rasande fart...trafiken var intensiv. Jag förstår inte varför jag alltid råkar komma just när alla slutat jobbet. När jag kom hem och skulle låsa upp dörren så upptäckte jag ett paket som postis inte lyckats få ner i lådan. Det stod bredvid. Gissa vad det var!? Mina biodlingskläder. Hur ascoola som helst. Ni ska få se en bild på mig senare. Det är så svårt att ta bilder på sig själv så jag måste vänta tills P kommer hem och kan knäppa ett kort. Kommer att se hur rolig ut som helst. Nu ska jag ta en vända till Kupolen. Det var jättelänge sedan jag var där. Så jag passar på nu när P är på sin badminton. Vi hörs senare då.

Det här är INTE jag, men ungefär så här kommer jag att se ut framöver. Visar er senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: majvor dahlgren

Hej Maria!

Jag har läst din blogg några gånger. Tycker att du är otroligt duktig. Och vilka fina bilder du tar och du skric´ver ju som om du var en driven författare. Jag önskar dig framgång och all lycka i världen! Det är du sannerligen värd. Vi saknar dig givetvis men förstår att du har viktigare saker att göra i framtiden. Jag har gått på dialys sedan 9 mars, så det har blivit 62 behandlingar nu. Tisdag, torsdag och söndag. Hinner just inget annat...

Jag tänker på dig. Hoppas du inte blev ledsen för mattan. Far hade köpt den, så det var känslor inblandade... Kramar från MAJVOR

2010-08-06 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0