Måste man vara tillgänglig?

Idag har jag gjort mycket. Satt upp gardiner, varit till svärfar, lagat mat, tvättat och bloggat....och så har jag INTE svarat i telefon några gånger. Det finns en person som tror att jag arbetar som personlig assistent till honom. Det rings hela tiden med frågan om jag kan åka och köpa cigaretter!!!! Jag har väl annat att tänka på än att springa ärenden till en som mycket väl skulle behöva ta en promenad och köpa sina cigaretter själv. Ego......jag blir så arg. Fyra gånger har han ringt idag. Först svarade jag...sa att jag jobbade och inte kunde. Två gånger till ringde det under dagen....jag svarade inte. Sista gången var nu ikväll. Normalt skulle jag ha sovit vid den tiden, men jag råkade vara uppe....tur för honom. Hade jag hunnit somna så vet jag inte vad jag gjort. Jag kan ju inte somna om när jag väl blivit väckt. Nu får det vara bra!!! Sist men inte minst ska jag tala om att jag duschat min samling av Hoyor. De blev så glada. Trötter säger...go´natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0