Morgonpromenad....

...och nu är det kaffe framför datorn. Vaknade tidigt, men inte för tidigt. Har just kommit hem från morgonpromenaden. Såg ett helt gäng gymnasieelever som stod och väntade på en buss vid skolan. De skulle säkert på någon studieresa eller kanske till Stockholm och Gröna lund. Vad vet jag. Själv ska jag strax åka med lite returpapper. Då behöver jag inte till soptippen....tyvärr. Ni vet ju att jag älskar soptippen. Måste nog undersöka varför jag tycker så.....kan det vara normalt tro? Torget senare och så, som jag sa igår...städning här hemma. Hoppas Abbe och Britt-Marie kommer på torget idag. De sa att de kanske skulle det. Det är roligare ju fler vi är. Men nu ska jag laga mina byxor som spruckit.....för mycket godis och mackor förmodligen. Vi syns sen då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0