Så där ja....

...nu är träningen avklarad. Idag blev jag riktigt illamående och svimfärdig. Kändes inte alls bra. Känner av det fortfarande. Hoppas det ger med sig. Ska ta en dusch och sedan ut med Elis...å så blir det torget ett par timmar. P ska till verksta´n och såga till en skiva som vi ska ha i vagnen. Han måste fixa det under dagen för ikväll hoppas vi att vi får hjälp med bussen som inte mår riktigt bra. Allt på en gång.....som vanligt alltså. Klockan ett ska jag vara på Falu lasarett med farmor. Rapporterar efter det. Men innan jag slutar ska ni få se en bild på knäckebrödet. Nu har jag doppat det i mörk belgisk choklad. Det blev lite mer "vuxensmak". Jättegott, men vi måste nog även ha vanlig ljus choklad som alternativ också. Det är ju inte alla som tycker om mörk. Vi hörs senare då.


Kommentarer
Postat av: funbun

Det var ett annorlunda snacks men säkert jättegott!

2010-05-03 @ 08:55:50
URL: http://funbun.blogg.se/
Postat av: Maria

Lovar...det är jättegott. Man får passa sig så man inte tar chokladknäcke till frukost varje dag istället för den mer traditionella. Gäller att lägga undan i skåpet. Den som spar han har....

2010-05-03 @ 11:38:33
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0