Seg dag idag.

Har inte fått mycket gjort ska jag säga. Har till och med sovit middag en liten stund. Vi var till snabbgrossen och köpte papperspåsar och frityrolja inför helgens marknad i Malung. Sedan har jag doppat om lite bröd då.....få se om det blir bättre. Jag har inga bilder på det än för det har inte hunnit torka. Bilder blir det i morgon istället. Försten med fru kom förbi och sa hej för en stund sedan. Ni får en bild på dem istället. Tv1 är också med på kort.

Nu är jag trött och ska försöka slappna av lite. I morgon är det träning och så packning av bussen och avfärd mot Malung. Tre dagars munkförsäljning väntar. Förresten...om någon vet om några bikupor som är till salu....hör av er till mig. Min bimentor ringde och han kan skaffa två samhällen till mig, men då krävs det kupor. Hoppas jag hittar. God natt på er...vi hörs igen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0