Ska det aldrig bli varmt?

Det stod i tidningen igår.....Nu kommer kylan tillbaka! Tillbaka? Den har väl aldrig varit borta? Om det ska bli ännu kallare så går jag under. Vi har just kommit hem från en riktigt blöt fotbollsmatch. Det var Kvarnsvedens damer som mötte Västerås. Jag har sympatier i båda lagen, så därför är resultatet oviktigt tycker jag. Nåväl....Det började bra med lite lite duggregn. Men sen......det bara vräkte ner. Stackars alla spelare. Vi kunde ju välja att gå hem i alla fall.

Titta vem jag hittade i Kvarnsveden....en faster. Undrar du varför hon har pengarna i munnen? Alla händer var upptagna av filtar och annat och hon skulle bjuda mig på kaffe. Tack!! Glömde att tacka då. Skäms.
Nu ska vi värma oss. Det är trav på tv och som vanligt så är vi miljonärer till ungefär sista loppet. Då är det kört. Sätter in en bild på stugan, som vi lämnade den. Längtar redan tillbaka. Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0