Skogen är bättre.

Inatt har jag sovit dåligt igen. Det är nog dags att flytta till skogs. Ja, vad skulle det annars vara som gör att jag sover så bra där, men inte här? Varmt och svettigt. En massa ljud och läten. Kan det vara det som gör skillnaden? Får ta en funderare. Kvällen gick i tv-soffans tecken.....som vanligt. Måste ju se hur det gick för Moraeus. Det gick ju bra. Nu tyckte ju jag att Team Picasso var minst lika bra, men man är väl lite lokalpatriot. Bra var det i alla fall. Idag ska vi nog leta på en mörkläggningsgardin till sovrummet. Måste försöka hitta på något som är bra för sömnen. Sedan ska jag försöka doppa lite knäckebröd och så ska vi ställa upp vagnen på torget ikväll. Men vi hinner höras fler gånger innan dess. Morgonkaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0