Som semester....

...utomlands är det. Gud va varmt det är! Precis som att vara i Turkiet när det är värmebölja där. Jag vet att man inte ska klaga, men det gör jag ändå. Kan det aldrig få vara lagom? Ute är det 18 grader nu på morgonen och det är en luftfuktighet som att komma in i en simhall....inne är det 25 grader!!!! Blir till att hämta upp fläkten från källaren tror jag. Har just kommit från träningen och det var lika varmt det....går inte att skylla på övergångsbesvär heller. Som en bastu. Slut på gnäll. Nu är det packning av buss och bil som gäller. Vi tar båda två till Malung eftersom vi behöver ha med oss mer än vad vikten i bussen tillåter. Jag kör bussen.......den känns som min....vi gillar varandra. Nu ska jag strax åka och lämna tillbaka en matta som behövs bättre på annat håll, men vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0