Totalt mörker.

Nu ni....har vi gjort investeringar inför nattens sömn. Vi har köpt mörkläggningsgardiner. Har ni sett reklamen på tv? Han som paddlar omkring i en tekopp? Sådana gardiner har vi köpt. Nu är P nämligen trött på mitt vridande och vändande nätterna igenom så han sa att nu var det dags att ta tag i problemet på allvar. Vi började med gardinerna. Han satte upp dem på en gång...och det funkar. Det blev becksvart i sovrummet. Hoppas, hoppas. Ni får veta i morgon bitti....om jag inte har försovit mig då! Vi har ställt vagnen på torget...inget nytt där alltså. Allt är som vanligt. Snart ska jag och Elis ta dagens sista långpromenad. Vi tar ju korta också men långa gillar vi bäst. Blir nog lite Sweet Home Dalarna planering ikväll också. Visst ja, måste beställa dom där bihandskarna och slöjan också. Höres.

Så här mörkt hoppas jag på att få i sovrummet i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0