Vaknade...

...och det var väl bra. När klockan var sex tog jag en promenad runt i omgivningarna. Vilket vackert väder. Idag är det packningsdag av buss och bil. På torsdag åker vi till Kristinehamn på marknad. Det blir nog bra. Enda kruxet är att vi står på torget under dagen då och åker direkt därifrån. Det är nämligen Bondens marknad på torsdag. Då säljs det närproducerad mat och det kommer oftast mycket folk, så det vill vi inte missa. Idag ska jag till Falu lasarett i några timmar, men sen blir det nog mest en slappardag...när bilarna är packade. Det ska bli skönt. Nu ska jag ta lite frukost och prata med Bubblis, som strax åker till jobbet.

Soltorgsparken tidigt i morse. Lugnt och fridfullt.

Hittade lite Brännässlor. Det skulle jag ha vetat tidigare. Vi samlar ju till Sweet Home Dalarna. Men det är nog inte läge att plocka mitt i stan. Avgaserna måste ligga som en tjock gröt över dessa. Usch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0