Visst har vi det vackert....

...här i Sverige? På varje ny plats jag kommer till så förundras jag över hur fint det är. Ta Kristinehamn t ex. Visst har jag åkt igenom staden förut, men aldrig stannat till. Stan har liksom bara funnits på kartan. Nu har jag tagit en morgonpromenad och upptäckt hur fint det är.

Genom stan flyter en stilla å. Massor av sittplatser och vackra blommor finns längs kanten. Satte mig ner en stund och bara njöt.

Natten har varit så lugn, trots att vi sovit mitt i smeten. Vaknade dock av en liten ilsken sopmaskin som gjorde snyggt på gatorna. Nu ska vi se hur den här marknaden går. Det är första gången vi är här så vi vet inte alls om det är bra eller inte. Vi får väl jobba på och se....Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0