Åh...va trött jag är....

...P han kunde minsann sova till halv tolv idag....så nu är jag sur på honom. Men, jag skulle ha gjort detsamma om jag varit i hans kläder...eller pyjamas...eller...ja,ja.....Själv var jag på träning med mobilen i ena handen...väntade samtal från min läkare nämligen. När jag gick därifrån ringde han. Inget nytt under solen där inte....eller förresten...fick lite starkare medicin. Får väl se vad det blir av det. Jag får kramp i kroppen av nackskadan och provar parkinsonmedicin mot det....vad de hittar på!!! Fortsättning följer....Efter samtalet med läkaren ringde Lillemor och var i Borlänge med bilen full av marmelader....ja, full var den inte. Hon hade sålt riktigt bra i Dala-Järna under söndagen. Jag hämtade grejorna hos henne...åkte hem och satte på kaffevatten. Då ringde Erik och undrade om jag ville se mitt barnbarn för första gången!!!! Vilken fråga. Stängde genast av kaffevattnet och slängde mig i bilen....mot Falun.
Vad söt han var. Världens goaste barn...mjuk och fjunig....helt enkelt underbar. Älskar honom redan.
Hemkommen därifrån var jag trött....är det fortfarande. Det har inte blivit någon städning idag alltså...lär inte bli det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0