Ångrar mig.

Har jag inte försökt att lära mig att man ska inte vara för snabb i sina uttalanden? Nu är det så här........Jag vet inte om jag fixar att pynta till jul. Vad ska jag köpa för pynt och vart ska jag sätta det? Det största problemet är att jag tycker tomtar är fula!!!!! Ja, det är faktiskt så. Nu menar jag porslinstomtar...blanka, feta och med ett påklistrat flin i ansiktet. Dessutom passar inte den röda färgen in hos oss. Jag gillar tomtar.....riktiga tomtar. Sådana som man kan stöta på i skogen och som smyger, nedhukade mellan granarna, för att inte synas. De gillar jag. De hjälper mig i trädgården vid stugan och de håller mig sällskap när jag är i skogen helt själv. Nej, jag behöver definitivt hjälp om jag ska fixa det här. Kanske ska jag börja med att inköpa en julduk....för de finns väl i ganska neutralt uttryck? En krans på dörren kanske.....då syns den inte innifrån.
Idag då? Jo, jag har en ensam hemma dag. Va skönt. Ska ta en dusch och sedan lite kaffe....sen blir det julklappsinköp. Måste bli klar nu för snart börjar julmarknaderna och då finns det inte tid för annat. Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0