Bantning?

Det kanske är dags att ta tag i vissa saker nu. Igår satte jag på mig ett par nyinköpta trosor. Köpte dem i London och de passade perfekt. Snygga var de också....med ett mönster av ögon över hela plagget. Snyggt! Innan jag satte på mig dem tog jag bort alla lappar som hängde och dinglade....prislapp och storlekslappar. Det fanns några stycken att avlägsna. I morse, när jag gick in på toa...tittade jag ner mot magen (den är inte svår att missa) och vad ser jag då? Jo, en klisterlapp mitt på magen med texten: Glow in the dark. Hade någon där uppe skickat ett meddelande till mig tro? Eller hade jag glömt att ta bort någon lapp? Vet inte, men tar det som ett tecken på att det är dags att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0