Bättre idag då?

Nu ska vi se om det inte blir mer gjort idag än igår. Gårdagen var en riktigt seg dag....ingenting blev som det skulle. Måste ju påstå att jag inte känner mig piggare nu, men jag MÅSTE få lite gjort idag. Blåbärsglöggen ska kokas....det bara är så. Banken ska också få ett besök, liksom akupunktören. Ikväll kommer Skumberg hem och Bubblis ska sova här. Det blir roligt. Skumberg ska bjuda på persisk mat. Bara det att bli bjuden på mat...slippa laga själv är värt hur mycket som helst.

Nu ska jag plocka fram sildukar, hinkar och grytor. Bären ska ner i grytan och bli glögg och hela hemmet ska fyllas av flaskor.....men jag börjar som vanligt med lite kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0