Fel kod.

Skulle träna i morse. Ny månad och därmed ny kod....å så funkar den inte. Där stod jag och tryckte och tryckte men ingen dörr öppnades. Kan ju säga att jag inte blev allt för ledsen för det. Det blev en skön promenad från bilen till träningslokalen och tillbaka till bilen igen....ca 300 meter. Det tycker jag räcker idag.
Nu sitter jag här och väntar på att få höra om jag får tag på någon nyckel till vår marmeladfabrik idag. Om jag får den tidigt ska jag ringa miljökontoret och höra om de kan komma och titta på det sista idag. I så fall blir det en vända till Vansbro...eller rättare sagt Hulån. Men lite stressigt blir det för vi måste vara hemma till klockan fyra igen......P har ju sin älskade badminton ikväll.
Någon gång under dagen ska jag ner till Lavendel&Romantik för att leverera det som de beställt. Att det ska vara så nervöst...först att komma dit med alla flaskor och burkar...och sedan ska man gå och vara orolig att de ringer någon dag senare och säger att det är fel på något. Nej, man kanske skulle bli gatsopare. Tänk va skönt att bara knalla på och ta upp allt skräp. Men det skulle säkert ringa någon grinig gubbe och tala om att jag glömt ett glasspapper på Vasagatan!!!! Så det är väl lika bra att det är som det är.
P sover....om ni hört det någon gång förut. Men nu för tiden har vi arbetstid mellan 9 och 3 så han har en knapp timme på sig att gosa runt i sängvärmen...sen kommer frugan in och ropar.
Ha det så bra alla idag...vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Millis

Kan du inte lära mig hur man får upp karlar ur sängen? Det tar timmar att få upp Erik och då börjar jag inte förräns vid elva-tiden :p

2010-11-01 @ 12:14:52
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0