Godmorgon.......

...för det är det. 5 grader kallt och söndag. Idag ska det väl bli en något bättre dag än igår. Jag menar....skulle ju shoppa loss och det blev assint (järnamål för ingenting). Glömde tala om för er att jag tappade bort bilen på parkeringen också.......Hade totalt glömt bort vart jag ställt den. Hittade den till slut, men lite pinsamt var det. En annan sak från igår.....När jag skulle duscha igår morse tänkte jag passa på att raka benen med min nya ladyshaver som jag fick i födelsedagspresent. Det var bara det att när jag rakat det ena benet så tog laddningen slut i apparaten. Detta kom jag ihåg igår kväll när jag skulle lägga mig och såg att ena benet var orakat. Får väl bli en rakning till idag då.
Har kommit på att jag inte talat om för er hur det gick med namnet på marmeladfabriken. Efter mycket om och men fick vi så äntligen heta det vi ville: Sweet Home Dalarna. Var tvugna att ta bort inredning från beskrivningen av verksamheten och då gick det.
Idag är det kalas här. Virre fyller 15...tänk va! Inget barn längre.......utan en lång drasut med basröst. Han bakade bullar alldeles själv igår kväll och det väntas hit lite släktingar idag. Nu ska jag åka till affären och handla det sista inför dagens övningar. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: brittmarie

hälsa och gratta Virre

2010-11-07 @ 11:23:59
Postat av: Lillemor

Skickar många grattishälsningar till Virre från Snöbyn.

2010-11-07 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0