Hej där....

...idag blev det ett sent första inlägg. Jag satt framför datorn tidigare i morse, men hade lite bråttom så bloggen fick vänta.
Jag har varit till Falun....ortopeden...ryggteamet. Det var jättebra. Det drogs och bändes, frågades och skrevs. Nu finns allt dokumenterat där också. Kirurgerna ska titta på bilderna och läsa sjukgymnastens utlåtande och sedan får vi se. Det finns både för- och nackdelar med en operation och jag måste tänka efter riktigt noga nu. Men men....allt har sin tid. Det där har jag definitivt inte tid att tänka på nu.....för nu är det glöggkokning och chokladtemperering som gäller. P tog sovmorgon idag....vad var det jag trodde??!! Så han står och diskar nu. Jag ska strax slänga ner lite blåbär i grytan och så småningom fylla flaska efter flaska med god glögg. Vi hörs senare då.....kaffe? Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

har Pärla flextid på sitt jobb:))

2010-11-24 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0