Inget är som väntans tider....

...men nu börjar jag bli både less och orolig. Varför händer inget....varför hör jag inget? Nog var det bättre att föda själv än att gå här hemma och våndas. Hoppas bara att allt går bra. Jag längtar efter Gorm...å Millis...å Erik!!!!! Kom hem!!!
Annars då...tja...packning, planering...stress och gud vet vad. Idag ringde Karamellfolket och ville ha mer Blåbärsglögg till helgen!!!! Kunde vi fixa det? Jajamensan.....hör jag mig själv svara. Suck, men vad gör man inte för sina återförsäljare. Jag blir ju så glad också....att någon vill köpa. Tack Karamellfolket...tack alla Vansbrobor som handlar.....
Nu ska jag fortsätta i galenskapen...och fortsätta vänta på Gorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0