Ja de e mååååndag måårrron....

...å mitt huvud känns så.....nää, jag mår prima idag. Lite trött visserligen, vaknade vid tre!!!!!Får väl ta en liten förmiddagslur om det behövs. Har just skjutsat Unge herr Marmelad till bussen. Nu är det en vecka tills han kommer igen. Vad fort det går......Jag ska på träning, men har faktiskt ingen lust. Det känns bara så bökigt att byta om till träningskläder.
Idag då? Jo....som vanligt...kok. Tre sorter måste det bli om vi ska ligga i fas med beställningarna. Det ska väl gå det också. Men just nu har jag funderingar på hur januari ska bli. Det lär inte säljas så mycket då....kanske kan man få lite ledigt. Har räknat lite löst.....de senaste veckorna har vi jobbat, i snitt, 13 timmar per dag. Men jag vill inte byta. Nu rår vi över vår egen tid, även om det blir mycket. Vi gör det vi själva vill och vi har roligt. Kommer ihåg när vi började med munkarna.....hur vi krånglade. Munkarna som kom ut såg ut som ihjälstampade åttor...smala och icke tilltalande. Men de var goda och vi lärde oss med tiden. Samma sak lär det vara nu....vi lär oss.
Nu finns det ingen återvändo.....träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0