Många liter blev det.

Idag har det varit jobb....heeeela dagen. Nu sitter jag här och funderar på hur i hela friden jag ska kunna ta mig in i duschen utan att somna på vägen. Vi har kokat glögg...god glögg. Blåbärsglögg med äkta vanilj. Den smakade jättebra. Vi har satt etiketter på alla flaskor och innehållsförteckning i botten på alla. Under dagen smet jag ifrån en stund för att åka ner med lite skyltmaterial till Lavendel & Romantik. Hon hade plockat fram våra produkter på en jättebra plats i butiken....och hon hade redan sålt både marmelad, saft och choklad. Det lät som ljuv musik i mina öron när hon sa det. Samtidigt fick vi lite panik av det. Vårt chokladsortiment börjar redan sina, så i morgon bär det av till västerdalarna för knäckebrödsdoppning. Jag ska även in till Karamellfolket i Vansbro och sälja in lite av våra varor. De ligger så bra till efter riksvägen mot Sälen så vi hoppas på många köpsugna turister. Men....den största anledningen till att jag ska hemåt är att jag äntligen ska klippa mig. Skönt. Har väntat hela sommaren på att få tid till det och nu så......God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Millis

Var ligger Lavendel & Romantik? Aldrig hört talas om det innan du skrev om dom.

2010-11-03 @ 18:43:51
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0