Men nu ni....

...nu vet jag att jag lever. Har just kommit hem från akupunkturen......snacka om smärta alltså!!!! Brukar ju gå så bra, men idag satte han nålarna hur djupt som helst...i alla muskler, kändes det som. Så nu går jag här som i en dimma...trött och en sjuhelsikes värk. Men, jag tänker att det kanske var den här dusten som behövdes för att det ska bli lite bättre. Tog några piller för att döva smärtan lite.
Sista koket lingonsaft står på spisen och snart ska vi ner på stan och leta nya sildukar. De gamla har "tatt" slut. Utslitna helt enkelt......men det är inte helt enkelt att hitta nya kan jag meddela. Verkar som affärerna bara tar hem till saft och -syltsäsongen och när det är slutsålt....så är det slutsålt. Hoppas på tur.
Kom på att det är fredagkväll också.....har förstått att folk nuförtiden har fredagsmys. Kan någon berätta hur man gör?
Kaffe....igen......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja här hemma ska det bli fredagsmyyyyyys med hämtmat, pizza och den underbart goda Krabbsallad special från Valentino som jag köper jämt. Yammi..Efter maten ska vi skruva med kablarna så vi får ström i vagna i morgon :) Ha det gött !

2010-11-12 @ 17:54:00
Postat av: Millis

Min drömfredagsmys-kväll innefattar, massor av godis, chips, dricka, och massa roliga komedier eller draman. Helst med en gosig man också. Men idag kan jag nog se mig i stjärnorna efter det ^^ Han har upptagit hela soffan med sin dator och wow och har massa "raider" inplanerade. Så för mig blir det sims och kaffe istället. Inte så tokigt det heller! :)

Och ja, tror också att det ligger ett fint barn därinne :) Även om han bufflas något ^^

2010-11-12 @ 19:59:53
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0