Mörrn mörrn på er.....

....steg upp strax efter sju!!!!! Fattar ni? Så länge har jag inte lagat kvar i sängen sedan jag var tonåring och var rädd för att behöva hjälpa till med städning eller nåt om jag klev ur bädden. Observera att jag skriver legat kvar....jag har alltså inte sovit så länge, men jag tycker att jag är duktig som orkar ligga flera timmar och titta i taket. Vaknade vid fyra.....tyckte det var lite väl tidigt att kliva upp. Men nu är jag uppe...och det är full fart. Idag är vi lediga så idag hittar jag säkert på en massa jobb att göra. Det blir liksom roligare om det inte ligger en massa måsten på lur någonstans. P sover....snart ska jag sluta upplysa er om det....ni fattar nu va? Själv ska jag se mig omkring här hemma och försöka lista ut vad jag behöver för julsaker. Sedan en tur till någon bra affär för lite inhandling av lite pynt. Ni som känner mig vet att det förmodligen inte blir något inköp alls idag....jag tillhör den där typen av människor som måste "tänka på saken först".......går hem och kommer aldrig mer tillbaka för det känns liiiite onödigt. Kanske nästa år....att jag köper den där tomten.....Kaffe!!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

det tror jag att det blir för du har ju spanat på i alla fall några kuddar och sånt. puss

2010-11-13 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0