Morrn på er....

Det blev inte mycket bloggande igår inte....När vi kom hem somnade vi som klubbade oxar. Vi var helt slut. Det var en lång, kall dag. Men det var riktigt roligt. Jag sålde mycket mer än jag trodde och folk tyckte vi hade så mycket spännande. Mest av allt gick blåbärsglöggen och rödlöksmarmeladen. Lite otippat, rödlöken alltså. Ja, lingonmarmeladen med kanel och vodka gick också bra. Hur som helst...bra var det. Munkvagnen gick också bra. De hade kö hela tiden. Varje gång jag skulle hämta kaffe fick jag gå tillbaka med tom mugg. Ingen hade tid för mig. Vid niotiden var vi hemma efter att ha packat ihop och burit ner allt. Varför ska jag alltid starta så tunga jobb? Vore det inte bättre om man satt hemma och fixade hemsidor till folk? En liten dator bara...va skönt. Men så tråkigt!!!
Idag då? Ja, inte mycket kan jag säga. Ska maila lite intressanta eventuella återförsäljare...städa lite hemma för just nu ser det ut som ett marmeladlager...sen kanske jag följer med till Falun ikväll, när P ska spela badminton. Alltid kan det slinka med någon julklapp. Jag ligger ju efter i år. Annars brukar jag vara klar nu, men det har varit lite mycket nu....Kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0