Nu har helvetets portar.....

...öppnat sig på vid gavel...innanför står Belsebub och ropar....Maria!! Maria!! Nu tog jag väl i då....men det känns som ett alternativ det där.....har sån helvetisk värk. Tror inte jag känt så här någon gång tidigare. Det är ingen idé att jag försöker beskriva känslan, men jag kan tala om att det var då helt fel dag att få riktigt ont på. Vi har, hela dagen, flängt som skottspolar mellan alla göromålen. Det är så roligt att vi får in beställningar.....men någon där uppe hade väl kunnat tala om lite före hur mycket vi skulle få att göra...då hade vi varit beredda.
Snart åker Marmeladkungen på badminton. Själv ska jag ta en liten promenad....värken brukar lätta om jag rör på mig i lagom dos. Vi får se. Nu då???............................................................................Vet ni väl....kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0