Personal shopper anställes.

Vad är det för fel? Drog ner till Kupan.....hade plånboken full av pengar(det där lät väl det) och en lista på allt som behövde handlas....julklappar, kläder till mig själv, ingredienser till bullbak och massor av julpynt.Borde väl vara upplagt för en riktig shoppingdag. Hur det gick? Skit!!!! Jag har gått i varenda affär i hela kupolen....har nypt i varenda jäkla tunika som går att uppbringa i hela byggnaden....har kollat in varenda tomte som det skyltades med och tittat på allt...då menar jag allt. Tänkte att det åtminstonde skulle finnas något bra till Gorm. En pedagogisk leksak. Pyttsan. Hittade ett trätåg....med plasthjul. Ja ni förstår ju själva. Är det mig det är fel på? Börjar tro det. Så tänkte jag att om jag åker hem och lugnar ner mig lite...äter en smula och åker tillbaka sen, så kanske det går bättre. Tänkte ta med en Big tasty från Donken....då hade de slutat med dem. Ok, Max då...kan köpa med mig en Friscoburgare iallafall. Inte en parkering på hela området och kön till drive in var lika lång som den som brukar passera utanför fönstret hos mina föräldrar dagen före Vasaloppet. Insåg att om jag inte skulle svälta ihjäl så var det ingen idé att stå där i kö.  Fanns ju lite rester från igår, hemma i kylskåpet, var min nästa tanke. Så....nu sitter jag här och slevar i mig lite rester....och katten dricker just nu vatten ur mitt glas!!!!!


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh herregud! Jag tror jag dör!!!!!!! ^^ Du är för rolig! Höll seriöst på att garva ihjäl mig!!

Sv. Jadu nån har han nog fått det ifrån, men misstänker att det inte är från dig som stiger upp före tuppen! ^^ Han kom inte upp förräns min syster kom och väckte han vid halv två. :s

2010-11-06 @ 16:51:24
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: kicki

nästa gång ringer du mig tidigare. för jag tyckte det fanns massa fint här i falun idag när jag gick med tina och fia. puss

2010-11-06 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0