Snigelfart.

Ja, det har inte blivit något alls sedan sist jag skrev.....behöver nog sova riktigt ordentligt för att orka med. Funderar på en sömntablett.....skulle inte tro det. Jag är så rädd för sömntabletter.....tror ,liksom, att man aldrig vaknar mer. Det vill jag inte vara med om. Rädslan alltså....ja jag vill inte vara med om att aldrig vakna upp igen heller....så klart.
Morgondagen: Glögg (gör ett nytt försök), akupunktur, Skumberg kommer hem, Bubblis sover över (personalfest på jobbet). Det var väl allt tror jag. Trött....lägger mig och sover nu.......

50% av Sweet Home Dalarna pular med hemsidan på kontoret.

De andra 50% gick i matlagningsstrejk. Två pizzor, 18 kronor på Willys.....skitbra.
                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0