Söndagslunk.

Vissa kan säkert ha en sävlig söndagslunk idag.....det vill jag också ha......Men jag måste jobba. Blir inte många lediga stunder den här månaden. Januari däremot kommer att bli riktigt seg. Det lär inte säljas många marmeladburkar då, och inte vill de ha munk heller....det vet vi. Semester får vi kalla det. Vi har lovat varandra...jag och marmeladkungen...herr P att då ska vi bara slappa!!!! Finns det någon som tror på det? Jag gör det inte...men vi kanske har lärt oss något sedan förr om åren. Nog om detta.
Igår kväll köpte vi hem en film genom digitaltv,n.....Terror på Elm street. Jag kommer ihåg att den gick på bio när jag var i början av tonåren och att nästan alla mina kompisar såg den....och nästan alla mina kompisar blev efter det mörkrädda. Tänkte att det måste väl vara en bra film om så många blev skraja. Filmen var bra, men jag sov INTE med lampan tänd inatt. Det ska mycket till innan man skrämmer gamla kärringen nu för tiden......har blivit luttrad av tidens tand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0