Tänk vad allt kan kännas bra ibland.

Trots att jag vaknade redan vid kvart i fyra inatt så mår jag som en prinsessa. Det är kallt och skönt ute och jag har skjutsat Virre till bussen.....köpt nybakat bröd på Gustafs bageri och nu sitter jag här med en uppvärmd kaffeskvätt. Jag är ju en sån där som dricker allt kaffe....då menar jag allt. Finns det kvar från igår, så åker det ner det med.
Idag blir det roligt jobb. Inventering av marmeladerna, packning av chokladpåsar, kokning av morotsmarmelad och så lite julpyntning. Lika bra att börja, annars blir det inte gjort. Jag vet att det är tidigt, men jag har fullt upp fram till jul som det ser ut. Dessutom ska jag upp till Fjalar i december. Hon kommer inte hem till jul och vi ska fira en liten minijul....mamma och Fjalar. Vad roligt det ska bli. Kanske att B följer med upp också. Det vore kul. Hon har inte varit dit än och så får jag sällskap i bilen upp. Det är så tråkigt att åka själv.
Tänkte visa er en bild på Toastkerstin och hennes vagn. Jag har ju skrivit om henne flera gånger, så det kan väl vara bra att få se hur hon ser ut när hon står i sin fina vagn. Hon stod på torget samtidigt som oss igår. Vilken skillnad det är med sällskap....någon att prata med.
Nu ska jag ta tag i dagen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0