Telia!!!! Vakna!!!!

Vilken öken!!!! Nu krånglar allt som har med Telia igen....tv, bredband och fasta telefonen. Vi har ringt tusen gånger...senast igår och vädjat om hjälp. Inget händer. Ja, vi får nya dosor hela tiden....nya och nya förresten. Av den senaste reparatören som var hit fick vi veta att de kanske inte alls är nya. De reparerar nämligen gamla och skickar ut till folk!!!!! Igår när jag ringde så påpekade jag det........Jag ska genast skicka en ny sa han i telefonen. Så....nu väntar vi igen. Dagen då? Tja....det har inte blivit mycket gjort. Handlat, värmt pizza och slappat. Blev plötsligt så lat. Hör av mig senare...när jag lugnat ner mig efter alla teliautbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0