Trodde på nattjobb.

Nu är vi klara för dagen. Det tog bara 14 timmar att få allt klart så här långt. Men vad stressade vi varit. Packat....kokat, kokat igen och burit, lagt i lådor och skrivit listor. Nu har lugnet lagt sig i fabriken. Marmeladkungen sitter...som vanligt vid datorn. Jag sitter också vid datorn....vilket är lite ovanligare. Ska snart dra mig mot sängen, men först ett sista blogginlägg. I morgon är det akupunktur först...sedan möte på banken....sedan överlämnande av beställningen från Färg&Golv i Dala-Järna.....sedan kokning av lingonsaft. Någon som inte har något speciellt för sig några dagar framöver? Vi skulle behöva utöka marmeladfamiljen med några medlemmar.
Nu ser jag knappt vad jag skriver.....gonatt på er.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

inte konstigt att du har långa arbetsdagar med såååå många telefonsamtal som måste besvaras, hihihi.

2010-11-23 @ 05:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0