Trött, tröttare, tröttast...

Håhåjaja....nu har vi slagit upp våra ljusblå efter en middagslur som föregicks av en hektisk dag....och natt. Eftermiddagsluren blev till kvällslur och det var skönt. Bara man tillåter sig att slappna av så går det att sova ikapp...åtminstonde lite grann....Dagen har varit kall. Jag huttrade och frös så mycket att jag fick åka hem och sätta på mig täckbyxor och extra jacka. Vintermössan kom också på. Vid ett började vi plocka ihop så smått och strax efter två låg jag hos akupunktören och halvsov med nacken full av nålar.
Annars då....jo en till försäljare av våra produkter har skrivits in i listan. Färgaffären i Dala-Järna, som vill ha en liten presenthörna, frågade om de fick sälja våra produkter. Gissa.....ett till litet fjärilspirr i magen. Tänk att någon vill sälja....utan att man behöver tjata. Jag blir bara så glad. Men lite fort snurrar hjulen just nu....nu gäller det bara att inte slå i bromsen, utan blunda, sträcka ut armarna och bara njuta av färden och pirret i magen.
Om ni tillåter så ska jag strax lägga mig igen....måste bara ner i frysen med saffransmunkarna som jag gjort idag.....julen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0