Vad händer idag då?

Ja, än så länge har det inte hänt något nytt under solen.....solen ja....den syns inte till alls idag. Disigt, men inte så kallt. Bara minus 2. Jag tog mina täckbyxor ändå till träningen....mitt älsklingsplagg på vintern. På träningen var roddmaskinen upptagen, så den hoppade jag över. Resten gick fint. Mitt träningsprogram är inte så långt och oftast så kommer jag sist och går först. Känns lite kymigt, men vad ska jag göra? Jag kan ju inte hänga där som någon annan träningsidiot. Jag gör det jag ska göra och så går jag hem.
 P är vaken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hur ofta händer det? Ingen sovmorgon för honom idag....och han gick upp helt frivilligt. Både jag och Virre stod och gapade när han visade sig i morse. Nu sitter han och pular med hemsidan. Det är bra det, för hemsidor är inte min starkaste sida kan jag säga. Snart kommer B&B och ska hämta soffan som vi köpte på Blocket....den som var blå men sedan blev grön, när den kom ut i dagsljus. Jag får ta på mig det......får väl klä om det åt dem när jag får tid.......och det vet vi ju alla, att det får jag aldrig.
Nu ska det drickas kaffe och sedan harvas runt i marmeladfabriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0