Andassss.........

...lugnt....blunda.....Jädrar va nära det var att jag fick panik inne i röntgenmanicken.....Tur att sköterskan sa åt mig att blunda annars vete katten hur det gått. Det som var bra var att det bara tog 15 minuter. I mina papper stod det att det skulle ta 30-90 minuter. Det hade jag ALDRIG klarat. Men nu är det gjort. Om en vecka får min läkare svaret och sedan får vi se hur lång tid det tar innan jag får veta.
Efter röntgen var det dags för lite trädgårdsarbete hos svärföräldrarna. Två vändor till soptippen i Falun blev det....jag som älskar soptippar njöt....en sak här och en sak där. Det är nog mitt jungfruliga sinne som kommer fram där bland containrar och sopgubbar.
Har slumrat lite framför tv:n. P slumrar fortfarande. Virre är på ingång och snart vankas det pytt i panna...orkar liksom inte engagera mig mer i maten idag. Ner i stekpannan.....ner i magen. Kan det bli enklare?
Nu ska jag försöka bli lite pigg...sedan är det hemmapyssel resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: brittmarie

skönt att det gick bra, det är ganska otäckt att ligga där inne

2010-10-06 @ 20:25:15
Postat av: brittmarie

skönt att det gick bra, det är ganska otäckt att ligga där inne

2010-10-06 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0