Brrr.....

...va kallt det är. Har inte hunnit fråga någon hur många grader det är nu, men det är ruskigt kallt. Elementet har gått för fullt i bussen i natt, men mot slutet stängde jag av. Det bullrade för mycket för att jag skulle kunna sova. Dåligt beslut....frös som en hund, men vad hade jag att välja på? Ingenting....hur jag än gjorde så skulle jag ju inte kunna sova....bullrigt element eller frysa. Nu är jag iallafall uppe. Det har börjat komma knallar. Det packas upp för fullt överallt och alla ser ut att frysa. Jag är glad att vi gjorde iordning allt igår kväll. Nu är det bara att sätta igång oljan. Kaffet har jag redan kokat. Om en liten stund ska jag väcka P. Vi ska gå och köpa oss en rejäl frukost. I Rättvik brukar vi göra det. Det känns nästan som en hotellfrukost...serverat och så slipper vi disken. Dessutom kan det vara bra att äta rejält på morgonen, så klarar vi oss till kvällen med mat....vi tar bara en liten korv med bröd hos grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0