Dagen D.

Jaha...då drar vi då.....Här råder full aktivitet......trodde jag ja. Det är bara jag och P som är vakna. De andra verkar inte speciellt stressade. Ja, gänget från Vansbro, som också ska med, är väl på väg hit förmodar jag. Men resten sover. En ska ha väckning halv nio, en ska upp halv tio och så skickade Skumberg ett sms i natt och ville att jag skulle ringa halv nio för att se så hon var vaken. Försten och Bubblis ska ha hämtning strax före tio...nu tror jag att jag fått med allt.
Annars så ska det bli urkul. Bara vi kommit på plats där vi ska bo så kan jag slappna av sedan. Vi tar buss eller tåg från flygplatsen in till stan...Victoria station. Därifrån blir det nog taxi. Det är enklast så. Då slipper man sitta och titta ut på ett mörkt London och försöka gissa vart man ska kliva av. Dessutom är vi nog ganska trötta vid det laget och vill bara vara framme.
Vi får väl se hur mycket bloggande det blir. Såg iallafall att det fanns datorer på "hotellet" så några inlägg ska det väl bli.
Nu ska jag äta frukost...sminka mig( kors i taket )...och kolla packningen en sista gång. Jag önskar Lillebror och Millis en lugn och skön helg. Vi hörs......bye, bye.

Kommentarer
Postat av: Millis

Ja lugnt lär det ju bli. Och hungrigt. ^^ Men jag får ju soffan och sängen för mig själv :D Soffan är alltid ockuperad annars då pajen tycker att det är en datastol eller nåt :p

2010-10-21 @ 09:59:51
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Inte hungrigt för katten förstås. Han kan jag fixa käk till ^^

2010-10-21 @ 10:00:24
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt bra?

2010-10-21 @ 10:22:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0