Dockproblem.

Nu håller jag på att bli tokig. Jag försöker göra en docka som jag gjorde till barnen när de var små. Problemet är bara att jag inte hittar beskrivningen...så jag försöker på fri hand. Håhåjaja.......Tror ni det går bra? Absolut inte. Så nu efterlyser jag mönster på strutdockor. Har ni sett sådana? Det är ett dockhuvud som sitter på en pinne med tyg runt om. Pinnen går ner i en pappstrut och när man drar i pinnen så åker dockan ner i struten och "gömmer sig". Har någon beskrivning på den så snälla...hör av er.
Annars då? Jo tack...det är bara bra. Vi sitter väl här...sida vid sida...vid varsin dator och småpratar. Kollar blocket lite....kollar mailen...kollar aftonbladet och så facebook då och då. Vi har fått lite gjort idag. Nu funderar vi på om vi ska åka till västerdalarna och ta hem lite blåbär. Det ska bli blåbärsglögg nämligen. Ja, vi ska inte åka nu...men i morgon eller på torsdag kanske.
Tv-apparaten har kommit på hör jag....det småpratas inne i vardagsrummet. Tycker att det låter som det är sport.....suck. Ännu en kväll i sovrummet då...om man nu vill se något annat. Jag ska starta en klubb.....VI SOM INTE VILL HA SPORT PÅ TV!!! Nä, tacka vet jag kulturprogram....historia....och annat VIKTIGT vetande. Håller någon med? Tar väl och kokar lite kaffe då......

Kommentarer
Postat av: Millis

Jag håller med! Jag skulle absolut gå med i den gruppen. Själv hamnar jag allt som oftast framför mysko kulturprogram på svt och din son tycker att jag är helt vrickad ^^

2010-10-26 @ 20:46:19
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0