Ensam dag.....

...visst är det skönt? P har åkt till Ljungby med Toastkerstin för att ev köpa en vagn och jag har dagen för mig själv. Ja, Virre är hemma, men ni vet ju hur det är med tonåringar....de sover nästan hela dagen och resten av dygnet tillbringar de framför datorn, så jag räknar mig som ensam hemma. Jag har stora funderingar på vad jag ska hitta på. Borde åka till stugan och höststäda, men det skulle jag ha gjort om P hade åkt till Ystad, vilket var meningen från början...då hade det blivit övernattning efter vägen för dem och då hade jag tagit ett par dagar vid sjön. Nu kommer han hem ikväll, så det känns inte så kul att bara åka över dagen. Jag vill också möblera om här hemma.....som jag sagt i flera dagar nu...och så vill jag gå på Kupan och "fönstershoppa". Förmodligen blir det något helt annat...som jag inte ens tänkt på än. Vi får se. Jag börjar väl dagen med att bara lalla omkring lite....


Kommentarer
Postat av: Agnes

ja det går faktiskt om man verkligen försöker. :P man får använda fantasin också :P men goda blev dom.

2010-10-08 @ 13:31:23
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0