Först så går de opp...

...så går de ner, så går de opp......Tänk vad olika det kan vara. Igår var jag på dekis...idag är det full fart igen. Har just varit och tränat. Idag var jag helt ensam i träningslokalen. Inte en människa hade tagit sig dit. Ingen som spelade rockabilly på bandspelaren och ingen pappa som drillade sin uttråkade dotter i tränandets konst. Gud va skönt.
Idag är det ett litet "styrelsemöte" i marmeladfabriken. Vi måste sätta oss ned och få lite struktur på alla delar. Det är väl dags nu att sätta igång till 100. Men först är det dusch som gäller.
Dagen ser lovande ut....t.o.m P är vaken...kors i taket. Ska försöka ringa på några bikupor på Blocket. Nu när jag är inne i prutandet så kan man väl försöka igen. Fåtöljen som jag prutade hem förra veckan blev ju så bra på sin plats....kanske blir det lika bra med några fler bikupor i Duvnäs också. Frågan är bara om bina överlever vintern. Hörde på tv nyss att det skulle bli den kallste vintern på 1000 år!!!! Huvva!!! Dags att plocka fram vantarna alltså.

Kommentarer
Postat av: Millis

Är du seriös!? Det kanske är därför jag inte kollar på tv så mycket längre ^^

2010-10-11 @ 10:17:57
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Huga, låter ju inge trevligt. Tur jag har fått låna en gigantisk dunjacka då ^^ Men den törs jag inte ha än, så så länge tar jag nog bilen...

2010-10-11 @ 12:20:18
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0