Fortfarande skakig.

Ja, den har inte lagt sig än....ilskan. Har dessutom hört att det tar åtta timmar för kroppen att återhämta sig efter ett "utbrott". Skit samma...jag får ta det. Smider planer på hämnd. Nu låter det värre än det är. Visst ska jag ha rätt....men inte till vilket pris som helst. Men nog ska jag kämpa på ett tag till. Envis....det är jag.
Snart ska vi på vip-kväll. Det är snabbgrossen, där vi köper olja och annat till vagnen, som har byggt om och bjuder på ätbart och underhållning. Gratis är gott...eller hur? Det visar sig väl vad som bjuds. Oxfilé eller torra kex. Skit samma. Huvudsaken vi får ut och röra på oss lite.
När jag ändå var uppe i varv här på eftermiddagen så passade jag på att slinka in på Lavendel & Romantik. Hon ska ju sälja våra marmelader och hade väntat på att jag skulle komma in med grejor. Vi bestämde att jag skulle komma in i morgon förmiddag. Hur jag nu ska hinna det då......ibland har man inget att göra och så kommer allt på en gång. Den berömda ketchupflaskan ni vet. I morgon: Sjukgymnasten kl 10, hämta barnmatstolarna kl 10, in till Lavendel ca 11....inköp av allt till cateringen på lördag.......skala 16 kilo potatis, å så ringa BOLAGSVERKET!!!!!!Undrar också lite varför miljö och hälsa i Vansbro inte hör av sig....ska det börja krångla där också? Nu sticker vi och äter gratismat. Rapporterar senare om vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0