Gamla ordspråk....

...som, när katten är borta dansar råttorna på bordet, passar bra in hos oss idag. Jag och Virre har latat oss ordentligt genom att köpa hem skräpmat. Hamburgare och nuggets från Max....mums. Tror nu inte att vi behöver ha så dåligt samvete för P lär väl äta ute idag han också. Synd bara att all skräpmat sätter sig där den inte ska.....
Tog en vända på Kupolen. Skulle köpa blommor. Innan jag gick in i blomsteraffären gick jag en runda för att titta om jag hittade den där jackan som jag letar efter. Den fanns!!!!! På MQ....pris:3200!!!! ooopps!!! Till min stora lycka var ärmarna för långa så det blev inget köp, men nu ska jag skicka ett sms till P och skoja lite. Jag ska säga att jag köpt den. Svaret kommer att bli: Det är du värd......synd att ärmarna var för långa. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0