Ingen hallinredning...

...men i vardagsrummet. Jättefint blev det och finare blir det när jag är klar med allt.
Idag har vi tagit det lugnt. Drog iväg till verkstan när P vaknade. Jag skulle ha material till min nya hatthylla. Det var fixat på fem röda...lördagsgodisinköp på Dollar...också snabbt gjort. In på Kupolen och köpte snygga krokar till hatthyllan och så hem och laga mat. När maten var intagen kom arbetslusten krypande. Hela eftermiddagen och kvällen har jag släpat runt möbler och spikat upp tavlor(paybacktime till grannarna). Nu är det snart klart, men jag orkar inte göra klart idag, så ni får se bild i morgon. Nu ska Virre låna min dator...hans är paj...så vi ses i morgon. Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0