Intet nytt under solen....

...och var är den förresten? Solen menar jag. Nu är det väl riktig höst? Va skönt. Nu är det ingen som tycker att man ska vara brunbränd i ansiktet...eller ha fräscha somriga kläder...ingen som ska ha grillparty i trädgården och ingen som bråkar över vilka semesterveckor just den ska ha. Nu är det bara att njuta. Hamstra lite värmeljus och plocka fram vinterjackan. Jag ska då njuta för fulla muggar.
Gårdagen då? Tja.....den där packningen inför London...den börjar jag faktiskt undra om den verkligen blir av. Har inte fått ner att par kalsoner ens.....Samma sak med LCHF...den blir nog inte heller av. Vi åkte dit så det tjonglade i väggarna igår. Men det skyller vi på P. Han skulle, efter sin badminton, fixa in lite nya saker i sin nya leksak (läs:dator). Det skulle göras hemma hos Bubblis och Matheus....vilket innebar att jag och stackars Virre, till slut, satt som små utsvultna råttor i soffan och undrade när vi skulle dö av svält. Hur länge klarar man sig tro?! Vad det blev? Ja, vad tror du? Pizza, så klart!!!
Igår fick vi hem vår efterlängtade träull....skitkul!! Så idag, efter att jag packat till London!!!!!!!!!!!......ska jag ner och dra stora famnar ull ur balen som står därnere i källaren. Ska göra så fina lådor. Ni ska få se.
Nu ska jag skjutsa Virre till bussen. Syns snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0