Jag sa ju det....

...att det var virrigt idag. Vi skulle inte alls hämta barnmatstolarna idag. Det är imorgon. Ok....det kan jag ta, men det hade varit skönt att få det gjort. Istället för en vända till Falun har jag ägnat dagen åt storstädning av garderober och hyllor. Det har blivit en vända till soptippen. Man mår så bra i själen när man gör sig av med en massa skräp. Egentligen skulle man ha det man står och går i...det vore det bästa. Har ni läst boken: Gud på en Harley Davidson? Gör det...där står det precis om hur bra man mår av att ha lite saker. Jag ska läsa den igen snart.
När vi åkte till tippen såg vi tre älgar som stod och betade på en åker mitt i Barkargärdet. Stannade till och beundrade dem. Ko med två kalvar....hur har de lyckats undkomma alla jägare under älgjakten? Tur eller skicklighet? Nu ska jag fortsätta städa...gäller att passa på när lusten finns. Hörs.....


Kommentarer
Postat av: brittmarie

vilken energi ,du kan få låna min nyckel också om du vill

2010-10-28 @ 14:42:09
Postat av: Millis

Åh va söta ^^ Och hur mycket grejer har du att kasta egentligen???? Du är ju på tippen varje dag. Tar du en sak i taget eller? ^^

2010-10-28 @ 17:30:47
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0