Kalabalik i hönsgården.

Ja idag vimsar jag runt som en yr höna. Träning i morse...och det var ju som vanligt. Därefter skulle vi till soptippen...och det gick ju också bra. Direkt från soptippen till banken och växla pengar. När vi sitter där och väntar på vår tur, ringer telefonen. Det var min sjukgymnast som frågade vart jag tagit vägen!!!!! Va?! Då hade jag en tid för att gå igenom mina röntgenpapper. Totalt bortglömt. Som tur var satt jag på banken 10 meter från sjukgymnastens lokaler. Sprang dit och gick igenom papperen. Det var väl som väntat...och lite till. Jag hade fel på två kotor mer än jag trodde. Det positiva var att de två som jag inte visste, var inte så väldigt skadade. Men de andra tre såg inte så roliga ut. Nu är det bara att vänta på läkartid och remiss till ortopeden....sen får vi se. Jag lallar väl vidare med medicin och halskrage ett tag till då.
Hem och slängde av mig soptippskläderna och så en tur till Kupolen för att se om jag äntligen kunde hitta en jacka. Tro det eller ej.......nu ligger det en ny jacka i påsen i hallen. Jag var lite klok....tog den på öppet köp och får ju lämna tillbaka den om jag ångrar mig. Annars brukar jag tänka att jag ska fundera en stund....hänger tillbaka plagget på galgen...och kommer aldrig mer tillbaka....trots att jag egentligen vill. Nu ska vi se om det inte blir så att jag behåller den.
Nu ska jag värma lite LCHF-mat.

Kommentarer
Postat av: Millis

Det är alltid öppet köp bara du spar kvittot.

2010-10-18 @ 16:53:27
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0