Känns som måndag.

Nu har jag hamnat i en period då jag är dagvill. Trodde det var måndag idag, men kom på att det var torsdag. Va skönt...eller.....vi har ju lite att göra i helgen också så det spelar väl egentligen ingen roll vad det är för dag.
Har just varit på träning och nu sitter jag och väntar på att killen från Rättvik ska ringa och säga att vi får ta det namnet vi vill. Håller tummarna och tänker positivt. Vad annars kan man göra? Om....om, det inte skulle gå vår väg kommer jag att överklaga. Nu är det krig!!!
Ska väcka P också...han var uppe till strax före två i natt och spelade.....vad kan få en människa att fastna så? Nu får han vara trött hela dagen. Det är definitivt inte mitt fel. Vi har arbetstid mellan 9 och 15 varje dag och det ska följas....även hos Sweet Home Dalarna. Lite sur är jag allt. Får man vara det?
Vi ska också åka och hämta barnmatstolarna som vi köpt och efter det är det fler företag som ska få mail om våra julklappar till personalen. Hoppas att någon svarar.
Vi hörs senare då......krama varandra.

Kommentarer
Postat av: Millis

Åh vad bra :) Jag hör av mig på måndag då :)

2010-10-28 @ 10:21:21
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0