Klaustrokänsla......

...stod det i en kommentar på förra inlägget....Ja, jag är rädd för det, att jag får cellskräck idag på röntgen. Jag som knappt kan vistas i ett rum utan att känna den där skräcken. Har jag något val? Nä....idag gäller det att gilla läget. P ska med som pratsällskap under tiden jag ligger där inne. Får väl se om han klarar uppgiften. Har förbjudit honom att prata fotbollstabeller, politik, invandrare och idioter i trafiken. De sakerna kan få mig att gå i taket...det vet han och det brukar han ta till för att reta mig....men inte idag hoppas jag.
Har just druckit kaffe och bokat en tid i tvättstugan i nästa vecka. Måste tvätta alla sängkläder vi haft med oss under säsongen. Nu åker vi mot Falun....lämnar Lillebror hemma. Vi dyker väl upp här igen någon gång på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: ToastKerstin

Oj hoppas jag inte jagade upp dig nu.. det är bra att P hänger med, jag hade en väninna med som fick klappa på min fot hela tiden och prata med mig och då gick det jättebra. Skickar en styrkekram :)

2010-10-06 @ 09:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0