Listor.

Jag älskar listor....många listor...långa listor....att göralistor....hargjortlistor.....villgöralistor...önskelistor...Ja listan (haha) kan bli hur lång som helst. Ikväll har jag ägnat mig åt att skriva listor för morgondagen. Det blev en privatlista och en företagslista. Skulle inte jag ha semester nu var det meningen? Hur jag än vänder och vrider på mig själv och allt som måste göras så verkar semestern vara långt borta. Nu gör det inte så mycket, för under tiden som jag skriver och betar av mina listor så tror jag att bara just den här listan blir klar så kan jag vara ledig sen. Känner ni igen det där? Det är ju bara det att när något är klart så har det kommit något nytt som ska göras....suck.
Lite semester ska det ju bli iallafall. På torsdag nästa vecka åker vi till London. Jag och hela konkarrongen....barn, man, bonusbarn och brorsbarn. Det ska bli så roligt....bara man kommit på plats. Förr tyckte jag att själva resandet var lika roligt som att vara framme vid resmålet. Så är det inte nu. Bävar för bilresan ner till flygplatsen...bävar för den trånga flygresan och bävar för bussresan in till stan. Kan det vara åldersrelaterat?  Men sen.....härligt.
Nu är det sängen.....träning i morgon och så är det alla listor som ska göras och prickas av. Syns.

Kommentarer
Postat av: Agnes

bra då har vi rett ut vem jag fått det ifrån. Listor av vad jag hade innan jag flyttade. listor över vad jag behövde. listor över vilka böcker jag behöver till nästa kurs. listor över vilka böcker jag har. listor över nollning osv osv....

Ja jag tar efter mor min.

Älskar dig <3

2010-10-13 @ 23:25:58
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Önskar er en härlig semester med mycket nya inputs från London!!

Och vad gäller flygresan..ner kommer man alltid, (någon som jag visst enligt dotter sa under en resa en gång med vitnande knogar, och det gick så bra så).

2010-10-14 @ 07:12:19
Postat av: Millis

Jag uppskattar nog själva resandet mer än slutmålet ^^

Jag kanske är väldigt ung än och hinner ändra mig. Men tåg är ändå bäst!! Men flygplan är ju riktigt häftigt det också. Kan trollbinda en i timmar :) För att inte tala om hur härligt det är att åka bil. Speciellt när man slipper köra och bara kan drömma sig bort. Älska!

2010-10-14 @ 11:00:30
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0