Nalledag.

God morgon alla glada...och alla ledsna också så klart. Idag är det kallt. Vad skönt. Jag har just varit och handlat lite. Måste provlaga en gratäng som vi ska leverera på lördag. Vi har en beställning på 55 portioner och jag vill vara säker på att den blir bra. Så nu vet ni vad vi ska äta idag....potatisgratäng med cheddarost och ostsås. Blir nog gott.
Idag är det också nallens dag. Plocka fram er gamla nalle och ge honom en kram....det var väl länge sedan han fick en? Har du ingen nalle så ge någon i din närhet en kram.....den personen blir nog också glad för en kram. Det är mycket idag.......Idag är det också den dagen då du ska klä dig i något lila för att visa att alla människor är lika värda, oavsett sexuell läggning. Jag ska iallafall ta på mig något i den färgen. Sedan ska jag gå ut på stan och se om fler har antagit utmaningen.
Nu ska vi ringa bolagsverket och höra om vårt firmanamn fick godkännt. Hittade en firma på nätet igår som heter Sweet home Moskva. Vore konstigt om vi inte fick godkännt då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0